دانلود رایگان فیلم گشت 2

دانلود رایگان فیلم گشت ۲ با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی گشت ۲ با کیفیت عالی

Download Film Gasht 2

دانلود رایگان فیلم گشت 2

گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : ۱۳۹۵
کارگردان : سعید سهیلی
بازیگران : حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا، مهدی ماهانی
خلاصه داستان : گشت ارشاد ۲ عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند . عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته . این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره ….

دانلود رایگان فیلم گشت ۲

نسخه قاچاق فیلم گشت ارشاد ۲

ساعد سهیلی: حتی نوشتنش هم سخته!! نسخه قاچاق فیلم “گشت٢” به بازار اومده… . نسخه ای که منتشر شده روی آن عبارت “جهت بازبینی سدا و سیما” درج شده!! در واقع فیلم برای “تیزر” به سدا و سیما فرستاده شد. که کاش فرستاده نمی شد! . ١٠ روزه برای پیگیری هر جا که فکر کنید رفتیم، از دادگاه و پلیس فتا تا پلیس امنیت و… اما هیچ جوابی نشنیدیم و نتیجه ای حاصل نشد! فیلم خیلی راحت به صورت قاچاق و غیرقانونی خرید و فروش میشه و ما همراه با قانون، نظاره گر هستیم. این فیلم برای اکران در “سینما” تهیه شده بود نه برای تلگرام و کفِ خیابون!!! . نسخه ای که هم اکنون به صورت قاچاق عرضه شده ناقص، سانسور شده، بی کیفیت و حتی تصحیح رنگ هم صورت نگرفته است. به عنوان یک شهروندِ ناامید از قانون از شما تقاضا میکنم با سارقین همکاری نکنید و نسخه قاچاق خریداری نکنید.

لینک های خرید قانونی فیلم گشت ۲ فعال شد

لطفا برای حمایت از این اثر از لینک های زیر دانلود کنید

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ با قیمت ۲۰۰۰ نومان

دانلود با کیفت ۷۲۰ با قیمت ۱۸۰۰ تومان

دانلود با کیفیت ۴۸۰ با قیمت ۱۵۰۰ تومان

دانلود همه کیفیت ها با قیمت ۳۰۰۰ تومان

***********************************

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰

پیج اینستاگرام بیا 4 موزیک

آموزش دانلود آهنگ و فیلم با گوشی آیفون

نظرات

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. سلام.ببخشید لینک هاتون چرا اشتباهیه؟! من کیفیت اچ دی ۱۰۸۰ رو خریدم ولی ۴۸۰ هستش!!! لطفا رسیدگی کنید! یعنی چی خب!؟

    یکشنبه , ۱۴ خرداد