دانلود فیلم هابیت 2

دانلود فیلم هابیت ۲ The Hobbit The Desolation of Smaug 2013

دانلود فیلم هابیت ۲ ویرانی اسماگ ( The Hobbit The Desolation of Smaug 2013 ) با زیرنویس فارسی

دانلود با کیفیت اصلی

https://dl.mybia4music.com/music/94/Tir/hobbit2.jpg

دانلود فیلم هابیت ۲ با لینک مستقیم – دانلود با لینک مستقیم رایگان – فیلم هابیت ۲ با لینک مستقیم

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی شود

نام فارسی : هابیت ۲ ، ویرانی اسماگ

ژانر : ماجراجویی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۳

زبان : انگلیسی

فرمت : MKV

امتیاز : ۸.۱/۱۰

کیفیت : Bluray 720p

زمان : ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

کارگردان : Peter Jackson

نویسندگان : Fran Walsh, Philippa Boyens

بازیگران : Martin Freeman, Ian McKellen, Richard Armitage

خلاصه داستان : در حالی که دورف ها همراه بیلبو بگینز و گاندولف خاکستری به سفر پرماجرای خود برای باز پس گیری اره بور ، یعنی وطنشان از اسماگ ادامه می دهند، بیلبو بگینز تحت تاثیرات حلقه ی جادویی و مرموز قرار میگیرد و تسخیر آن می شود !

پس از یکسال از عرضه فیلم سینمایی هابیت ، سفر شگفت انگیز قسمت دوم این فیلم سینمایی با نام هابیت و ویرانی اسماگ منتشر گردید . داستان این قسمت از فیلم درمورد رسیدن هابیت کوچک به همراه دوستانش به سرزمین کوتوله ها میباشد . سرزمینی که اسمگ اژدهای خطرناک آن را فتح کرده است . بیلبو بگینز پس از پیدا کردن حلقه جادویی و ربودن ان از دست گالوم موجود زشت و سیاه به همراهی دوستانشادامه داد , گندالف جادوگر سفید متوجه این موضوع شد که بیلبو بگینز به حلقه جادویی دست پیدا کرد . او سعی کرد این موضوع مهم را از دید بقیه مخفی نگه دارد تا جان بیلبو به خطر نیافتد .

در این قسمت از فیلم سینمایی هابیت شما شاهد ورود شخصیت دوستداشتنی لگولاس الف دوستداشتنی فیلم سینمایی ارباب حلقه ها می باشید . لگولاس یکی از الفهای داستان هابیت میباشد که عمری ۳۰۰ ساله دارد و بیننده میتواند وی را در زمان جوانی مشاهده کند . بسیاری از منتقدان سینمایی پس از تماشای این قسمت از فیلم هابیت نظر بسیار مثبتی بر این قسمت از سه گانه هابیت داشتند و بر این باورند که پیتر جکسون به دوران باشکوه ارباب حلقه ها بازگشته است و توانسته به خوبی داستان هابیت را با روایتی دقیق به پرده سینما بکشاند .

دانلود فیلم هابیت ۲ با لینک مستقیم – دانلود با لینک مستقیم رایگان – فیلم هابیت ۲ با لینک مستقیم

قسمتی از نقد فیلم The Hobbit The Desolation of Smaug توسط ریچارد کورلیس  :

یک مرد چاق و قد کوتاه با رفتاری زننده از مسافرخانه ای بیرون می آید، به استخوانی گاز می زند و خنده ای از سر غافلگیری میان تماشاگران در می گیرد. پیتر جکسون، ارباب کارگردانی در سه گانه ی «ارباب حلقه ها»، کسی که به هابیت ها عادت کرده ، حضوری کوتاه و افتخاری به سبک هیچکاک به خود اعطا کرده است. شاید جکسون واقعاً از تماشاگران چشمپوشی نکرده باشد اما به نظر می رسد حضور کوتاه او در صحنه ی افتتاحیه ی «ویرانی اسماگ» نشانگر این باشد که این فیلم که قسمت دومِ سه گانه ی اقتباس شده از رمان «هابیت» اثر جی.آر.آر تالکین، نوشته شده در سال ۱۹۳۷ است، سرزنده تر و پر جرأت تر است و در مقایسه با «سفری غیرمنتظره» که سال پیش اکران شد، نسبت به منبع اصلی کمتر وفادار است و تقلیدی عینی و واو به واو از آن نیست.


دانلود با کیفیت خوب و حجم ۱۳۴۱ مگابایت و مدت زمان فیلم ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

http://up.teh-music2.ir/up/azadmusic100/720.jpg

پیج اینستاگرام بیا 4 موزیک

آموزش دانلود آهنگ و فیلم با گوشی آیفون

نظرات

برچسب های نوشته