نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس جمعه 8 آبان 94

نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس جمعه ۸ آبان ۹۴

حواشی بازی دربی در جمعه ۸ ابان ۹۴ ساعت ۱۵

برای کاربران علاقه مند به فوتبال

https://dl.mybia4music.com/music/94/8/esteghlal%20pirozi.jpg

دربی ۸۱ در حالی از ساعت ۱۵ امروز جمعه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران نفراتی که به زمین می‌فرستد را مشخص کرده است.

سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال در دربی است. هرائر مگویان و حنیف عمران‌زاده مدافعان میانی آبی‌ها هستند، میلاد فخرالدینی سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند و میثم مجیدی در دفاع چپ به کار گرفته شده است.

روزبه چشمی بعد از یک جلسه محرومیت مقابل سپاهان به ترکیب مظلومی بازگشته و در پست هافبک دفاعی قرار گرفته است و کمی جلوتر از او امید ابراهیمی انجام وظیفه خواهد کرد.

خسرو حیدری و یعقوب کریمی به ترتیب وینگرهای راست و چپ استقلال برابر پرسپولیس هستند که مظلومی روی نفوذهای این دو بازیکن از جناحین حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مهاجم کاذب استقلال در دربی ۸۱ جابر انصاری خواهد بود و جلوتر از او سجاد شهباززاده‌ای قرار گرفته که چشم امید آبی‌ها در گلزنی دربی به او دوخته شده است.

————————–

برانکو ایوانکوویچ امروز در ترکیب خود مقابل استقلال تهران سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و مهدی طارمی را قرار داده است که تمام این ۱۱ بازیکن ایرانی هستند و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که پرسپولیسی‌ها از بازی برگشت لیگ یازدهم (فصل ۹۱-۹۰) تاکنون از ترکیب کاملا ایرانی در دربی استفاده نکرده بودند.

در دربی برگشت لیگ یازدهم که هفته بیست و چهارم و در تاریخ سیزدهم بهمن ماه ۹۰ به انجام رسید پرسپولیس با حسین هوشیار، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، حمیدرضا علی‌عسگر، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، محمد نوری، علی کریمی، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و مهرداد اولادی به میدان رفت و بعد از آن پرسپولیس در تمام ۶ مسابقه‌ای که با استقلال برگزار کرد حداقل یک بازیکن خارجی در ترکیب اصلی‌اش قرار داده بود.

نیلسون کوریا جنیور، مارکو پروویچ و مایکل اومانیا نفراتی هستند که در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر استقلال در ۶ بازی اخیر این تیم به میدان رفتند که نیلسون پنج مسابقه، اومانیا دو دیدار و پروویچ در یک بازی جزء ۱۱ مرد ابتدایی میدان بودند و حالا امروز در ورزشگاه آزادی بعد از ۱۳۶۶ روز این اتفاق دوباره افتاده است که هیچ بازیکن خارجی در ترکیب دربی پرسپولیس نیست و تمام بازیکنان زمین این تیم ایرانی هستند.


نتیجه بازی تا دقیقه ۵۰

یک صفر به نفع استقلال زننده گل جابر انصاری

بازی در دقیقه ۹۵ یک یک مساوی به پایان رسید

گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ به سمر رسید

پیج اینستاگرام بیا 4 موزیک

آموزش دانلود آهنگ و فیلم با گوشی آیفون

نظرات

برچسب های نوشته