پردیس افکاری به GEM TV پیوست + عکس

یک بازیگر زن دیگر ایرانی به GEM پیوست + عکس

پس از آنکه برخی بازیگران نقش های فرعی و مکمل سینما و تلویزیون نظیر رابعه اسکویی، صدف طاهریان و بهارک صالح نیا، حضور در شبکه جم را رسانه ای کردند، خبرها حکایت از پیوستن پردیس افکاری به این شبکه ضدفرهنگی دارد.

شبکه جم بازیگر زن بخاطر یک تله فیلم به شبکه جم رفت +عکس

پردیس افکاری بازیگری است که از اواخر دهه شصت، با ایفای نقش در آثاری همچون “گزل” و “دخترک کنار مرداب” وارد سینما شد. او طی سال های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش های مکمل آثار سینمایی بود.

 

همچنان زندگی با خاطرات “بدون شرح”

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماههاست مشغول کار برای جم است، به ترکیه رفته و در تله فیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.

 

 

نام این تله فیلم یادآور هفته نامه “شهر قشنگ” است که داستان مهمترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی “بدون شرح” در آن بازتاب می یافت. سریالی که ۱۴ سال پیش تولید شد اما گویا مظلومی هنوز نتوانسته از خاطرات آن بیرون بیاید.

 

سودای بازیگر ۵۱ ساله

آخرین فیلمهای اکران شده افکاری ۵۱ ساله، “شور شیرین” و “گیرنده” بودند که در این بین “شور شیرین” به واسطه تصویرسازی بخشهایی از زندگی شهید محمود کاوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ البته افکاری در این فیلم ایفاگر یک نقش کاملا منفی بود.

 

 

پیوستن افکاری به این شبکه ماهواره ای در شرایطی رخ داده که در هفته های اخیر رفتار نامناسب مدیران شبکه با بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی باعث ایجاد یک سری اختلافات میان آنها شده است.

 

گفتنی است چند روز قبل از این اتفاق، پردیس افکاری با مبرا کردن خود و طرح برخی اتهامات به همکاران خود در عرصه سینما و تلویزیون مدعی شده بود: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کار ندارند. فکر می کنم دلیل این موضوع هم مدیریت های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام بدهد.

 

و حالا او سر از شبکه ضدفرهنگی و ضدخانواده جم درآورده است.

پیج اینستاگرام بیا 4 موزیک

آموزش دانلود آهنگ و فیلم با گوشی آیفون

نظرات

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. واقعاً برای خانم افکاری متاسفم .این کارو میگن تن فروشی پس سینمای خودمون چه مشگلی داره .

    سه شنبه , ۸ تیر