دانلود کتاب سی – سرگذشت مرتضی پاشایی

دانلود کتاب زندگی نامه مرتضی پاشایی به نام سی

کتاب سی سرگذشت زنده یاد مرتضی پاشایی

The book is the story of Morteza Pashaei

نویسنده : شهناز محلوجیان

https://dl.mybia4music.com/music/94/9/Morteza%20Pashaei.jpg

کتاب سی سرگذشت زنده یاد مرتضی پاشایی
The book is the story of Morteza Pashaei
نویسنده : شهناز محلوجیان
شهناز محلوجیان(۱۳۴۰- )، نویسنده است.
مرتضی پاشایی (۱۳۶۳-۱۳۹۳)، خواننده پاپ است که در ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید.
او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگر او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده ‌بود و آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۹۴ به طور رسمی منتشر شد.
ناشر در مقدمه «سی: سرگذشت زنده‌یاد مرتضی پاشایی» می‌نویسد:« مسلم است غم و درد پرواز معصومانه‌ مرتضیِ عزیز هیچگاه از دل خانواده و تمام کسانی که عاشقانه دوستش داشتند و دارند، بیرون نخواهد رفت… .
هدف از انتشار این اثر اسطوره سازی نبوده و نیست، اسطوره بودن را نه ما، نه نویسنده و نه هیچ‌کس دیگری تعیین نمی‌کند. اسطوره به ذات خود، اسطوره است چه ما تأییدش کنیم و چه تکذیب.
هدف خانواده، نویسنده و ناشر این اثر به تصویر کشیدن زندگی جوانی است بی ادعا که با وجود بیماری سخت و درد و عذاب فراوان ناشی از آن به جای کنج عزلت گزیدن و خاموشی ابدی، کمر به مبارزه با بیماری بست و تا آخرین نفس امیدوار به زندگی، مردانه ایستاد و جنگید. ایستاد تا ابد در یادها بماند و ابدی شود.
مرتضی پاشایی را خواهید خواند که هیچ‌گاه به آن پرداخته نشده. ناگفته‌‎هایی از تولد، جوانه زدن، عشق، به اوج رسیدن، از جوانی که از مرتضی آموخت چگونه می‌توان به سرطان خندید و از آن لذت برد… ».
* ۵۰درصد از مبلغ فروش این کتاب از سوی نویسنده صرف امور خیریه می‌شود.

برای خرید کتاب اینجا را کلیک کنید

پیج اینستاگرام بیا 4 موزیک

آموزش دانلود آهنگ و فیلم با گوشی آیفون

نظرات